מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדיירת החמש-עשרה: אור סיונוב

אמנם היא הגיעה מניו יורק, אבל מהר מאוד נכנסה לשגרה הישראלית, ובלקסיקון שלה אפשר למצוא את המילה "חיים". אוכל טוב וחברים הם לדעתה המרכיב העיקרי לחופשה המושלמת, וגם הזמנה לארוחת ערב עם מארק צוקרברג תתקבל אצלה בברכה.

אור סיונוב

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו:

תאריך לידה: 16/7/1980

מקום מגורים: ישראל

מהיכן במקור: ניו-יורק

מצב משפחתי: רווקה

המוטו שלך: יגעת ומצאת תאמין.

סגנון מוזיקה אהוב: פופ-רוק

סרט אהוב: נוטינג היל

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? בגיל 14 עבדתי בחברת סקרים.

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? אין לי שגרה קבועה.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? התכונה הטובה שלי לדעתי היא שאני חכמה, והפחות טובה היא שאני בזבזנית.

מהי מילת הסלנג האחרונה שנכנסה ללקסיקון שלך? חיים

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? מארק צוקרברג

מהי החופשה המושלמת בעינייך? ים, ספרים, אוכל טוב וחברים.

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? מבחינה חיצונית לכולונו יש דברים שאנחנו פחות אוהבים, אבל אני משתדלת לאהוב את עצמי ככה. מבחינה פנימית, הייתי רוצה להיות יותר סבלנית ומחושבת.

מי הדמות שהכי השפיעה עלייך בחיים? אמא שלי

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? לפני שבוע כשהייתי בטיסה חזרה לארץ בכיתי מרוב מתח, התרגשות ועייפות.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? להפוך לרואה ובלתי נראית.

אם היית חיה, איזו חיה היית ולמה? לא נראה לי שהייתי מסתדרת כחיה.

האם צפית בעונות קודמות של "האח הגדול"? מי היה הפייבוריט שלך? כן, מושיק עפיה היה המועמד האהוב עליי.

אם היית יכולה לבחור דייר אחד מעונות קודמות שישהה איתך בבית, במי היית בוחרת? מאיה בוסקילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה