מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדייר החמישי: שי חי

הוא מעביר את רוב שעות היום כמאמן בחדר כושר, והאדם הכי קרוב אליו הוא המורה לקראטה שמדריך אותו בחיים. לארוחת ערב חגיגית הוא היה שמח להזמין את המלכה ויקטוריה, אבל גם לא שוכח להודות לגרושתו על שלימדה אותו איך להתלבש.

שי חי

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו:

תאריך לידה: 28/8/1983

מקום מגורים: הרצליה

מצב משפחתי: גרוש +2

מקצוע: אמן לחימה ושומר ראש

המוטו שלך: כאב זה רק הדרך של אלוהים להראות לך שאתה חי.

סגנון מוזיקה אהוב: קלאסית, פאנק רוק

סרט אהוב: פרידות

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? מוכר בחנות דיסקים

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? אני קם לקראת 11:00 ואוכל ארוחת בוקר בבית קפה. בהמשך היום אני מתאמן, נפגש עם הילדים שלי והולך לאמן במכון קראטה אותו אני גם מנהל. כשאני חוזר לבית בשעות הערב, אני בדרך כלל יוצא עם חברים למסעדה או בר.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? אני מנהיג מלידה ומאוד אינטיליגנטי, אבל התכונה הפחות טובה שלי היא שיש לי אפס סובלנות לבינוניות וטיפשות.

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? המלכה ויקטוריה, נראה לי שנסתדר נהדר.

מהי החופשה המושלמת בעיניך? דבלין בחורף. מעילים, שתיה חמה, אוכל טוב והרבה שופינג של עתיקות וספרים נדירים.

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? חיצונית הייתי מיישר את האף שלי, הוא נשבר כבר 5 פעמים במהלך קרבות ונוטה טיפה לצד. מבחינה פנימית הייתי רוצה להיות מסוגל להתיישב ולקיים חיי משפחה רגועים.

מי האדם הכי קרוב אליך? המורה שלי לקראטה- שינג'ו קיוהידה

מי הגבר/האישה הכי סקסיים בעולם בעיניך? ורד פלדמן, היא מדהימה בעיניי.

מי הדמות שהכי השפיעה עליך בחיים? שינג'ו קיוהידה, המורה שלי לקראטה שחינך אותי והפך אותי לגבר שאני היום. בנוסף, גרושתי המדהימה שלימדה אותי להתלבש.

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? אני  משתדל שלא לבכות אלא לעשות מעשה.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? לרפא כל תחלואה

אם היית חיה, איזו חיה היית ולמה? סנאי, כי כולם אומרים שאני דומה לו.

אם היית יכול לבחור דייר אחד מעונות קודמות שישהה איתך בבית, במי היית בוחר? הייתי בוחר במנחם בן כי הוא אמיתי וכנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה