מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדיירת הרביעית: עומר קינן

הבוקר שלה מתחיל בדרך כלל בכלל בשעות הצהריים, וממשיך בבילוי ארוך בחוף הים עד תחילת המשמרת שלה כברמנית. היא הייתה שמחה לאכול ארוחת בוקר עם נשיא ארצות הברית, ומאמינה שאם תחייך לעולם הוא יחזיר לך חיוך גדול. הכירו את עומר קינן.

עומר קינן

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו

תאריך לידה: 18/4/1993

מקום מגורים: תל אביב

מהיכן במקור: קדימה-צורן

מצב משפחתי: רווקה

המוטו שלך: חייך לעולם - העולם יחייך אליך בחזרה.

סגנון מוזיקה אהוב: מזרחית, מוזיקת מיינסטרים

סרט אהוב: החיים היפים

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? בייביסיטר אצל השכנים.

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? אני מתעוררת לקראת 12:00 ומדלגת על ארוחת הבוקר. בשעות הערב אני הולכת לעבודה כברמנית או נפגשת עם חברים.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? התכונה הטובה שלי היא שאני אוהבת לחייך הרבה. התכונה הפחות טובה היא שאני מאוד עצבנית כשאני עייפה או רעבה.

מהי מילת הסלנג האחרונה שנכנסה ללקסיקון שלך? בעשירי

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? אובמה

מהי החופשה המושלמת בעינייך? חופשת קיץ עם הרבה שמש ובילויים בשעות הערב.

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? מבחינה חיצונית הייתי מקטינה את החזה שלי, ומוסיפה מספר סנטימטרים לגובה. מבחינה פנימית, לפעמים אני רגישה מדי.

מי האדם הכי קרוב אליך? אבא שלי

מי הגבר/האישה הכי סקסיים בעולם בעינייך? השחקן ג'רמי פיבן מ"הפמליה"

מי הדמות שהכי השפיעה עלייך בחיים? עמית דולב, החברה הכי טובה שלי.

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? כשאספה אותי המונית ונפרדתי מהמשפחה לפני הכניסה לבית.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? להחיות מתים

אם היית חיה, איזו חיה היית ולמה? יונת בר, כי היא יכולה לעוף באוויר ממקום למקום.

האם צפית בעונות קודמות של "האח הגדול"? מי היה הפייבוריט שלך? צפיתי בכל העונות הקודמות, והפייבוריטים שלי היו נופר וצחי.

אם היית יכולה לבחור דייר אחד מעונות קודמות שישהה איתך בבית, במי היית בוחרת? ג'קי מנחם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה