מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדיירת השש-עשרה: אילנה כספוב

אם תשאלו את אילנה, אף פעם לא מאוחר מדי והכל אפשרי - גם לעשות הסבה לדוגמנות אחרי גיל 40. מי שהתחילה את דרכה המקצועית כמהנדסת בניין היא היום לא רק דוגמנית, אלא גם יועצת עסקית ומאמנת אישית, שלא מתעייפת מימים ארוכים כי היא נהנית מהעבודה והאנשים שבדרך. אבל כשזה בכל זאת מגיע לחופש, רק תתנו לה חוף ים, שמש ומלון.

אילנה כספוב

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו:

תאריך לידה: 1/4/1961

מקום מגורים: נהריה

מצב משפחתי: נשואה + 2

מקצוע: יועצת עסקית, מאמנת אישית ודוגמנית

המוטו שלך: אף פעם לא מאוחר והכל אפשרי

סגנון מוזיקה אהוב: כל מוזיקה שעושה לי את זה

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? מהנדסת בניין

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? אני קמה בין 7 ל-8, שותה קפה עם מאפה, מכינה צהריים ויוצאת לפגישות בסביבות 10:00. עד 14:30 אני בפגישות, לאחר מכן אני מלמדת במכללות ברחבי הארץ. לאחרונה אני עובדת הרבה במרכז, ובימים כאלה לפעמים קמה ב-5 בבוקר ומגיעה הביתה ב-12 בלילה, אבל לא מרגישה עייפות, כי נהנית מהעבודה ומהאנשים שאני פוגשת.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? תכונה טובה: חום ואהבת אדם. תכונה פחות טובה: מפוזרת.

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? הילארי קלינטון

מהי החופשה המושלמת בעיניך? חוף הים, שמש, בית מלון

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? חיצונית: הייתי רוצה שיער מתולתל שלא צריך לטפל בו. פנימית: רגישות יתר.

מי האדם הכי קרוב אליך? הבן הבכור שלי

אם היית חיה, איזו חיה היית ולמה? לביאה - תמיד עובדת קשה בשביל להביא אוכל הביתה, וגם נהנית מהדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה