מודעות אדסנס ברמת דף

יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

אילנה כספוב - היא המודחת הראשונה של העונה

אתם החלטתם מי תהיה הדיירת הראשונה שתצא מבית האח הגדול, תגידו להתראות לאילנה כספוב.

אילנה כספוב המודחת  הראשונה לעונה השביעית


אילנה, הגיעה לבית האח הגדול מנהריה, היא עבדה כמאמנת אישית לפני שנכנסה לבית האח הגדול וגם עסקה בייעוץ עסקי. לפני שנכנסה לבית האח הייתה אוהבת לבלות את זמנה בחוף היום, להשתזף וליהנות מהאווירה והשמש, עד שנכנסה לבית הכי מדובר בארץ, וזכתה ליהנות ממעט קרני שמש שחדרו לגינת האח הגדול.

בתכנית ההדחה אמש (מוצ"ש), כל המועמדים להדחה התבקשו להיכנס ל"חלל הזמן" שם האח הכריז בשידור אילו דיירים נשארים בבית האח הגדול. האח הגדול הקריא בכל שמות הדיירים המועמדים למעט שני הדיירים שהשאיר לסוף: אילנה כספוב וסלים מרעי. עד שלבסוף קרא האח הגדול לאילנה לצאת מבית האח הגדול והכריז שהיא המודחת הראשונה מבית האח הגדול לעונה הנוכחית (השביעית).

אילנה, המודחת, נפרדה מסלים ששהה עמה בחלל הזמן עד לרגע האחרון שלה בבית ועלתה במדרגות בדרה לצאת מהבית, פגשה את קורין , פיזרה נשיקות וחיבוקים לקהל בנווה אילו וגם בבית וסיכמה במילים: "הרגשתי כמו בסוג של חופשה שנתית ולפעמים חופשות מסתיימות".

עם לכתה של אילנה, סלים התחיל להכיל ולהבין את עזיבתה והחליט שמעתה יהיו סדרים חדשים בבית: יותר הוא לא שותק ואומר לכל אחד מה הוא חושב עליו. והדיירים בבית? מבולבלים ודברים מעניינים קורים בבית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה